Ο Διευθυντής, ο σύλλογος διδασκόντων και οι σπουδαστές του Δ.Ι.Ε.Κ. Σητείας σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα κι Ευτυχισμένο και Δημιουργικό το 2018!!!