Ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης, το δημοτικό συμβούλιο και οι εργαζόμενοι του δήμου εύχονται Χρόνια πολλά καλές Γιορτές, χαρούμενο και δημιουργικό το 2018