Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Μήνυμα Περιφερειάρχη Κρήτης Στ. Αρναουτάκη για το Πάσχα

Η φετινή Ανάσταση είναι διαφορετική για όλους.

Τα μηνύματα της όμως παραμένουν ισχυρά και αναλλοίωτα, στις συνειδήσεις και τις αναμνήσεις όλων των Κρητικών.


Ως Περιφέρεια Κρήτης, ευχόμαστε στην καθεμία και στον καθένα χωριστά, Καλό Πάσχα.
Ευχόμαστε ιδιαίτερα το φετινό Πάσχα να σηματοδοτήσει το πέρασμα στην ελπίδα, την αισιοδοξία για όλη την ανθρωπότητα.
Ας παραμείνουμε σπίτι με την υπόσχεση ότι θα είμαστε ξανά μαζί.

Καλή Ανάσταση. Χρόνια Πολλά.
Η μονή Ακρωτηριανής Τοπλού - Το φρούριο Καζάρμα - Το φοινικόδασος του Βάι ............. ............. .............
Παρακολουθήστε ζωντανά τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου Δ. Σητείας

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΡΘΡΩΝ

To Αεροδρόμιο Σητείας στο facebook ............. Πωλούνται στην Σητεία στο facebook .............

Πρώτιστος το υπηρετείν

.............

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΗΤΕΙΑ

............. .............

"/>

ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ 22.00 ΜΕ 24.00

.........

ΔΗΜΟΦΙΛΗ