Στη ΜΕΘ κορονοϊού του Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου διακομiστηκε το πρώτο κρούσμα στο Λασίθι
Δύο νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού καταγράφηκαν στην Κρήτη.

Το ένα από Σητεία όπου σύμφωνα με πληροφορίες μία γυναίκα 52 ετών νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου και το δεύτερο στο Ηράκλειο όπου το άτομο αυτό, ένας 65χρονος, νοσηλεύεται στο ΠΑΓΝΗ.
Συνολικά και μέχρι στιγμής στην Κρήτη, έχουν καταγραφεί έξι επιβεβαιωμένα κρούσματα.











