Ανακοίνωση δήμου Σητείας
Λόγω των εξελίξεων και σε εφαρμογή των μέτρων που εφαρμόζονται για την
αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, ενημερώνουμε ότι η συνεδρίαση του
Δημοτικού Συμβουλίου που είχε προγραμματιστεί για σήμερα Τετάρτη 18 Μαρτίου
2020 δεν θα πραγματοποιηθεί.
Αντ’ αυτού, κατεπείγοντα θέματα θα εξεταστούν δια περιφοράς, σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 10 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 55/11-3-20
τ.Α’.)
Ο Δήμος καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να εφαρμόσει το σύστημα της
τηλεδιάσκεψης στις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων, προκειμένου να
προχωρήσει ομαλά η λειτουργία των υπηρεσιών και να μην παρουσιαστούν
προβλήματα, ιδιαίτερα σε θέματα που έχουν συγκεκριμένες προθεσμίες.












