Δέκα χρόνια λειτουργίας γιορτάζει ο Σύλλογος Τρίτεκνων νομου Λασιθιου
Δέκα χρόνια λειτουργίας γιορτάζει ο Σύλλογος Τρίτεκνων νομου Λασιθίου και υπό την προεδρία του Γιώργου Χαβάκη συνεχίζει το έργο του.
Ήταν Κυριακή 28 Μαρτίου 2010
Η πρώτη επίσημη Γενική Συνέλευση του συλλόγου με σκοπό τη διενέργεια εκλογών για το πρώτο Δ.Σ . Κόσμο πολύς, από όλο το νομό, ελπίδες πολλές, για έναν σύλλογο που θα έδινε με το δικό του τρόπο τη βοήθεια που χρειάζονταν οι τρίτεκνες οικογένειες. Αν τα καταφέραμε είναι στην κρίση του καθενός. Πάντως, έχουν αφιερωθεί ώρες πολλές, από πολλούς.
Υπάρχει και μέλλον. Η προσπάθεια συνεχίζεται.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!













