Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας ευχαριστεί τους συμπολίτες που πρόσφεραν την οικονομική τους συνδρομή στους σκοπούς του συλλόγου.
Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας ευχαριστεί θερμά τους συμπολίτες μας, που
πρόσφεραν την οικονομική τους συνδρομή στους σκοπούς του συλλόγου.
Αναλυτικά ευχαριστούμε:
1)την Κα Λογκάκη Πόπη και τον Κο Χριστοδουλάκη Νίκο που αγόρασαν την 06/10/2017 ιατρικό εξοπλισμό(οξύμετρο και βρεφικούς
αισθητήρες) για την Παιδιατρική κλινική αξίας 732 ευρώ,
2)την Κα Αχλαδιανάκη Ειρήνη και τον Κο Κωνσταντάκη Συμεών που πρόσφεραν την 25/10/2017 στον Σ.Φ.Ν. Σητείας
το ποσό των 200 ευρώ,
3)τους ανώνυμους συμπολίτες που πρόσφεραν την 30/11/2017 στον Σ.Φ.Ν. Σητείας το ποσό των 155 ευρώ,
στη μνήμη της Σπυριδάκη Καλλιόπης,
4)την οικογένεια του Κου Αλεβίζου Γεωργίου που πρόσφερε την 30/11/2017 στον Σ.Φ.Ν. Σητείας
το ποσό των 100 ευρώ ,στη μνήμη των γονέων του που γιατροπορεύτηκαν στο Νοσοκομείο Σητείας,
5)τον Σύλλογο Σητειακών Αθήνας '' Η ΠΡΑΙΣΟΣ '' που πρόσφερε την 30/11/2017 στον Σ.Φ.Ν.Σητείας το ποσό των 90 ευρώ .
Επίσης ευχαριστεί τον Κο Τσαντάκη Μανόλη που πρόσφερε την 04/11/2017 στον Σ.Φ.Ν. Σητείας το ποσό των 300 ευρώ από την εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου του '' Αιωνόβιες Ελιές της Κρήτης ''.
Ο κατάλογος των προσφορών αποδεικνύει με τον πιο πειστικό τρόπο ότι οι Σητειακοί έχουν αγκαλιάσει τον Σ.Φ.Ν. Σητείας και στηρίζουν εμπράκτως το Νοσοκομείο Σητείας.
Όλα τα παραπάνω χρήματα που προσφέρθηκαν στον Σύλλογο μας ,θα διατεθούν για την αγορά νέου ιατρικού εξοπλισμού και ειδικότερα για το ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ- ΤΕΣΤ ΚΟΠΩΣΗΣ αξίας 10.000 ευρώ.
Ευχαριστούμε πολύ
Ο Πρόεδρος
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ
Η Γραμματέας
ΡΙΚΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ
Ο Υπεύθυνος προβολής και επικοινωνίας
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ











